Σας ενημερώνουμε ότι το ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη λειτουργία του.

Εγγυήσεις / Επιστροφές

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ


1. Εγγύηση Καλής Λειτουργίας

Κάθε ηλεκτρονική συσκευή που αγοράζετε από το κατάστημά μας, καλύπτεται από εγγύηση καλής λειτουργίας.

2. Εγγύηση DOA (Dead on Arrival)

Όλα μας τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση DOA (ελαττωματικό κατά την παραλαβή) 7 ημερών.

3. Κατηγορίες Προϊόντων Χωρίς Δυνατότητα Επιστροφής. Για λόγους υγιεινής και προς σεβασμό στον καταναλωτή, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές στις παρακάτω κατηγορίες προϊόντων:

Υγρά αναπλήρωσης, αρώματα & βάσεις 

(ανοιγμένα ή σφραγισμένα)

Επιστόμια ατμοποιητών (Drip Tips)

Συσκευές ηλεκτρονικών τσιγάρων μιας χρήσης

4. Εγγύηση Συσκευών

4.1 Συσκευές αρχικής αξίας έως 20€ συνοδεύονται μόνο με εγγύηση DOA.

4.2 Συσκευές αρχικής αξίας άνω των 20€ συνοδεύονται από εγγύηση καλής λειτουργίας 3 μηνών.

5. Κατηγορίες Συσκευών

Ως συσκευές ορίζονται οι εξής κατηγορίες:

Ηλεκτρονικές Συσκευές MOD

Συσκευές AIO • POD

Ηλεκτρονικές Συσκευές MOD που αποτελούν μέρος πακέτου 

(ΚΙΤ)

6. Κάλυψη Εγγύησης

Η εγγύηση καλύπτει την ηλεκτρονική πλακέτα της συσκευής σας, από οποιασδήποτε μορφής αστοχία υλικού από τον κατασκευαστή της. Κατά την επιστροφή της ελαττωματικής συσκευής, πραγματοποιείται έλεγχος της βλάβης για την εξακρίβωση της υπαιτιότητάς της. Ο έλεγχος πραγματοποιείται από έμπειρο προσωπικό αυθημερόν, εφόσον η αγορά έχει γίνει από τα φυσικά μας καταστήματα.

6.1 Ο έλεγχος της συσκευής δεν έχει κάποια οικονομική επιβάρυνση.

6.2 Σε περίπτωση που η βλάβη οφείλεται στην κατασκευάστρια εταιρεία και το προϊόν βρίσκεται εντός εγγύησης, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την άμεση αντικατάσταση του με ίδιο προϊόν, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας ίδιου προϊόντος, με προϊόν εφάμιλλων δυνατοτήτων και αντίστοιχης ή μεγαλύτερης αξίας. Σε περίπτωση που η βλάβη οφείλεται σε υπαιτιότητα του κατόχου, τότε η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη.

7. Περιπτώσεις Μη Κάλυψης Εγγύησης

Η εγγύηση δεν καλύπτει τις ακόλουθες περιπτώσεις:

7.1 Τη θύρα φόρτισης της συσκευής.

Το βύσμα φόρτισης της συσκευής έχει μόνο μία κατεύθυνση εισόδου (εκτός των βυσμάτων type-c). Σε περίπτωση που η θύρα εισχωρήσει μέσα ή σπάσει, αυτό οφείλετε στον χρήστη και η εταιρεία δεν δύναται να προβεί σε αντικατάσταση.

7.2 Τα κουμπιά της συσκευής.

Όλα τα κουμπιά πάνω σε μια συσκευή, είναι κατασκευασμένα για αντοχή σε φυσιολογική καταπόνηση. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας, εάν αυτό οφείλεται σε υπερβολική πίεση, πτώση ή υγρά που έχουν εισέλθει στο πίσω μέρος του κουμπιού, τότε η εταιρεία δεν δύναται να προβεί σε αντικατάσταση.

7.3 Τη βαφή.

Στην βαφή των προϊόντων μπορεί να υπάρξει φθορά με την χρήση όπως και με την επαφή του αντικειμένου με άλλα αντικείμενα. 

7.4 Το σπείρωμα 510.

Το σπείρωμα στο οποίο βιδώνει ο ατμοποιητής έχει συγκεκριμένη φορά βιδώματος(φορά του ρολογιού) και σε περίπτωση που δεν ολοκληρώνεται η περιστροφή δεν πρέπει να πιεστεί. Πρέπει να αφαιρεθεί ο ατμοποιητής και να επανατοποθετηθεί ξεκινώντας την διαδικασία από την αρχή.

7.5 Κινητά μέρη.

Κινητά μέρη συσκευών όπως πορτάκι θύρας μπαταριών, δεν καλύπτονται από επιπλέον εγγύηση (εκτός της εγγύησης DOA).

7.6 Πτώση.

Εάν κατά τον έλεγχο του προϊόντος, διαγνωσθεί πτώση του αντικειμένου, τότε παύει να ισχύει οποιασδήποτε μορφής εγγύηση. 

7.7 Οποιασδήποτε πηγής υγρασία.

Οι ηλεκτρονικές πλακέτες είναι ευπαθείς σε οποιασδήποτε μορφής υγρασία. Πιθανές αιτίες εισχώρησης υγρασίας στην πλακέτα είναι η διαρροή υγρού από το δοχείο πλήρωσης υγρού (γι’ αυτό συνίσταται καθημερινός έλεγχος και καθαρισμός), η παραμονή της συσκευής σε χώρους υψηλής υγρασίας, η τυχαία επαφή με το νερό κτλ. 

7.8 Τον ατμοποιητή ή μέρη αυτού.

Όλοι οι ατμοποιητές καλύπτονται μόνο από εγγύηση DOA. Αν υπάρχει κάποια αστοχία στον ατμοποιητή, αυτό οφείλει ο πελάτης να το αναφέρει στο προσωπικό του καταστήματος εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα της αγοράς.

8. Υποχρεώσεις Πελάτη

8.1 Κατά την παράδοση της συσκευής για τεχνικό έλεγχο, ο πελάτης οφείλει να παραδώσει την συσκευή στην πλήρη συσκευασία της, μαζί με όλα τα παρελκόμενα καθώς και την κάρτα εγγύησης.

8.2 Εάν κατά την αγορά ενός προϊόντος υπάρχει οποιαδήποτε διαφωνία του αγοραστή σχετικά με τα παραπάνω, οφείλει να επιστραφεί αυθημερόν το προϊόν στην ακριβή κατάσταση αγοράς του.

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της τελικής απόφασης για κάθε αίτηση εγγύησης.


Πολιτική επιστροφών για αγορά μέσω διαδικτύου

Για να μας επιστρέψετε ελαττωματικά προϊόντα, σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης, πρέπει :


1. Να μας τηλεφωνήσετε στο 210 7102436 και να μας ενημερώσετε. Θα σας δοθούν οδηγίες για το πως θα επιστρέψετε τα προϊόντα μέσω του μεταφορέα που τα παραλάβατε.

2. Να συσκευάσετε καλά το προϊόν για να μας το αποστείλετε. Παρακαλώ σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

3. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και ολοκληρωθεί ο έλεγχος του, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.


Newsletter

* E-mail: